Kategoriat
tuotteet YRITYS

Uutuuksia tuotevalikoimassa

Tuoteperheemme on laajentunut uusilla tuotteilla. Nyt saatavilla on kaakaokuorrutettuja hampunsiemeniä, hamppulakritsia, savunmakuista hamppuhiutaletta, savunmakuista hamppuöljyä ja valmistuote hampulla-pyöryköitä.

Tutustu ja ihastu!

Kategoriat
Markkinointi YRITYS

Nyt In: Pieni ja paikallinen

Kuvassa näet kestävää kasvua.

Hieno puheenvuoro Ylen kolumnissa Jani Halmeelta. Nyt massatapahtumien puuttuessa pienten yritysten pääseminen areenalle vaatii laajaa nettinäkyvyyttä ja erottuvuutta muista toimijoista. Lisäksi tarvitaan kunnianhimoa mm. palvelun yhteiskunnallisen vaikuttavuuden lisäämiseksi. Nyt ei riitä enää perinteiset fraasit, joilla myydään tuotetta tai palvelua – nyt myydään muutosta.

Markkinointi näin Covid-aikana on pienyrityksille haasteellista ja tapahtuu pääasiassa netin ja ruokapiirien varassa. Siellä erottautuakseen tarvitaan myös henkilökuvia, verkoston esittelyä ja ennen kaikkea luottamusta omaan ja verkoston muiden jäsenten toimintaan.

Kun talous ei voi enää kestävästi kasvaa, yhteystyön merkitys kasvaa ennennäkemättömästi. Kaikkien meidän on muututtava ja kehityttävä toisiamme tukien. Muutoksen mahdollistaa ainoastaan näkyvyys. Jokainen tilattu tuote ja jokainen jaettu kokemus vahvistaa tätä näkyvyyttä. Me teemme parhaamme netin areenoilla, mutta voit auttaa meitä näkymään myös näiden areenoiden ulkopuolella. Jaa siis tämä juttu ja kerro meistä tuttavillesi ja sukulaisille.

LUE ALKUPERÄINEN JUTTU:

https://yle.fi/uutiset/3-11557973

Kategoriat
Markkinointi YRITYS

Katalogi ilmestynyt

Jyväs-Hampun uunituore lehtinen on tullut painosta! Esitteestä löytyy kattava valikoima tuotteitamme. Lehden 1. painoerä on pieni ja kohdennettu yhteistyökumppaneille. Sitä on kuitenkin mahdollista käydä selailemassa esimerkiksi Teeleidissä teekupposen äärellä.

Teeleidissä on myös myynnissä tuotteitamme, kuten hampputeetä, hamppulastuja ja uutuustuotteena kaakaokuorrutettuja hampunsiemeniä (sis. hunajaa). Käy maistamassa ja ihastumassa!

SELAA KATALOGIA TÄSTÄ (pdf).

Kategoriat
Kilpailut YRITYS

KasvuOpenin toinen sparrauspäivä takana

Kesäkauden päätteeksi liityimme 18.8. virtuaalisesti jälleen uusien ja idearikkaiden yritysten joukkoon saadaksemme jatkoa alkukesän sparraukselle. Tällä kertaa oli vuorossa myös yritysten keskinäinen sparraussessio. Saimme kokonaisuudessaan KasvuOpenin kautta lukuisia uusia kontakteja, joista osa voi auttaa ja osallistua hampputeollisuuden kehittämiseen.

Kuten tunnettua, lupaavimmat 15 yritystä pääsevät tapahtuman finaaliin, joka käydään 28.–29.10. Kaksi parasta eteni jo jatkoon ja jäämme jännittämään sijoitustamme, joka ratkeaa 8.10. tuomariston äänestyksessä. Kiitämme järjestäjiä ja sparraajia tapahtumasta – kävi miten kävi!

Kategoriat
Markkinointi YRITYS

KasvuOpenin ensimmäinen sparrauspäivä

Pitch 2 min / esittäytyminen KasvuOpen-sparraajille

Me yrittäjät esittäydymme nyt ensi kertaa videon muodossa kertoen hampun mahdollisuuksista.

KasvuOpenin ensimmäinen päivä tarjosi ideoita ja valmennusta viideltä eri yrittäjältä. Saimme positiivista palautetta asiantuntemuksesta ja tuotteiden laadusta. Olimme heidän mukaansa ajatelleet toimijaverkostoa ja kestävää talousmallia monipuolisesti.

Nyt tarvitsemme erityisesti markkinoinnin ja myynnin puolella apua. Paras tapa on ostaa tuotteitamme ja kertoa niistä ystäville ja tutuille.

Tehdään hamppu tutuksi yhdessä!

Kategoriat
Tiedotteet YRITYS

Suomen Hampputuotteet Oy mukana KasvuOpen-sparraustapahtumassa

Yrityksemme on valittu mukaan kasvavien yritysten KasvuOpen-sparraustapahtumaan bio- ja kiertotalouden kasvupolulle. Haluamme käyttää koko kasvin hyödyksi ja luoda paikallistalouteen eloa, joka avaa mahdollisuudet myös vientiin.

Kategoriat
Kilpailut YRITYS

Vuoden hampputuotekilpailun ehdokkuus

Suomen Hampputuotteet Oy:n Wild Bilberry Hemp Milk (HPP) on valittu Euroopan hampputeollisuuden kattojärjestön EIHA:n Hemp Product of The Year -kilpailun finaaliin kuuden parhaan hampputuotteen joukkoon. Tuote esitellään 16.6. ja tiedotamme sijoituksestamme täällä.

EDIT: Tuote esiteltiin 16.6. ja sijoitus oli 4. Edellä oli pitkän tuotekehityksen innovaatioita. Tuotteemme oli elintarvikkeista paras.